Cebia provd kontroly v pti rznch variantch: Po oprav, Ped opravou, Po pojistn udlosti, Mystery Repair a Pick-up. Mnoh neautorizovan servisy dosahovaly lepch vsledk ne velk znakov servisy s asto neosobnm pstupem. Problm bv v lidech a jejich pstupu k prci, uvedl editel Cebie Martin Pajer. Naprosto rozdln vsledky vykzaly podle nj napklad i dv provozovny stejnho dealera.
V typu auditu Po pojistn udlosti doshly autorizovan servisy 84 procent kvality, co je o 11 procentnch bod mn ne ped rokem, zatmco neautorizovan zvily hodnocen z 90 na 91 procent. Obecn pitom platilo, e nejhor prci provdly servisy v prvnm tvrtlet, kdy celkov kvalita, tedy kvalita autorizovanch i neautorizovanch servis dohromady, doshla 87 procent, zatmco ve tvrtm tvrtlet se vyplhala na 97 procent.
astm nedostatkem bylo zejmna patn lcovn a pasovn dl a zvady v lakovn. Ve znakovm autoservisu v Havlkov Brod dokonce nechali na aut pokozen dl. V eskch Budjovicch napklad u kody Octavia nelcoval nraznk po vmn bonice a po lakovn vozidlo neoistili. Celkov hodnocen auditu v tomto servisu nedoshlo ani 40 procent. Vadu v lakovn a patn slcovn zadnho vka s nraznkem a levm zadnm blatnkem odhalil audit i v dalm praskm znakovm servisu, kter vykzal hodnocen jen 62 procent.
V typu auditu Po oprav, tedy pi pravidelnm servisu vozu, byly nejastjmi proheky nedoplnn chladc kapaliny, kter byla ponechna pod ryskou minima i nevymnn nefunkn rovky.
Podle Pajera se zved kvalita slueb, prce a klientskho prosted u neznakovch, ist rodinnch servis. Na klienty psob velmi dobe, kdy si pijdou pro sv vozidlo po oprav do servisu a ono na n ek nejen kvalitn opraven, ist a naletn, ale stoj ve specilnm pknm prostoru urenm vlun pro pedvn vozidel, dodal.
Cebia se zabv provovnm pvodu a stavu ojetch vozidel. Od roku 2021 pat do holdingu EAG.