Dvoutakty maj sam vhody, tvrd esk expert. Mus fret na pln plyn

0
65

Je rok 1922. Dnsk inenr a podnikatel Jorgen Skafte Rasmussen si vNmecku registruje znaku DKW. Po letech, kdy vynlezce experimentoval sparnmi motory, vid budoucnost vmotorech dvoutaktnch. A minimln na pr destek let m a prorockou pravdu. Dky dvoutaktm mohla velk st Evropy vmezivlenm obdob usednout na motorky, kter se staly dostupnm dopravnm prostedkem. A dvoutaktn motory se prosazovaly i vautech.

Pro zatek by bylo dobr vyvrtit jeden zait mtus. Dvoutakt nen star a primitivnj ne tytakt. Samotn patent je sice podobn star jako ten na motor tytaktn, ale vlastn lo jen o popis principu samotnho fungovn dvoudobho cyklu. Vautech a motorkch se zaaly dvoudob motory objevovat a po prvn svtov vlce, jejich skuten rozmach pot piel ve dvactch letech.

Motory se asem stvaly vkonnj, auta vt. Postavit vkonn dvoutaktn motor problm nen ale jeho spoteba ano.

Karel Jaro, odbornk na dvoutakty

Peetli jste jen st lnku. Pokraujte s

Akn nabdka prvn msc za 1 K, nsledn za 39 K msn. lenstv mete kdykoliv zruit a je bez zvazk.

Ji mte pedplatn? Pihlaste se a tte dl.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno