Euro 7 se nedá stihnout, auta zdraží, vysvětluje šéf VW dohlížející na Škodu

0
25

Thomas Schäfer provedl Škodu náročným obdobím covidu se všemi souvisejícími patáliemi. Jeho prvním úkolem v Mladé Boleslavi bylo představení elektrické Škody Enyaq světu. V čele české značky se projevil jako charismatický vůdce. Brzy ho tedy povolali do Wolfsburgu, kde od loňského července vede značku Volkswagen. Byl jmenován též předsedou dozorčí rady Škody Auto a je též členem představenstva celého koncernu VW. V gesci má takzvané objemové značky skupiny – kromě Volkswagenu také Škodu a Seat s Cuprou.

Aktuálně prochází koncern složitým obdobím.
Ano, opravdu. Děje se spousta věcí najednou. Za normálních okolností máme naplánovaný každý rok, fixní plán na pět let dopředu a výhled na dekádu. A teď? Musíme počítat se vším, volatilita se zdá být novým normálem. Zároveň se společnost mění rychlým tempem: Stále pracujeme se spalovacími motory, pak s elektromobily, plus továrny na baterie, hledáme suroviny, software…

Tento text je součástí prémiového obsahu pro předplatitele

Dočtěte článek až do konce

Jako člen navíc:

  • Máte k dispozici více jak 30 000 prémiových textů na iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Získáte přístup ke všem našim novinám a časopisům online a zdarma
  • Přednostně pořídíte vstupenky na koncerty v síti Ticketportal a mnohem více

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno