Nov ra Alfy Romeo startuje. Tonale fr na elektru a naloila technologie

0
88

Nov ra se m nst ve jmnu konektivity a elektrifikace. Samozejm v italsky ikznm balen nezamniteln design a pikov technika maj bt samozejmost. kol je jednoznan: uchovat sportovn charakter pro dvact prvn stolet. Ovem v novm podn.

Tonale zaparkuje do nabdky znaky z Arese vedle vtho Stelvia. Znaka zdrazuje italsk koeny, Tonale vyvinuli na Apeninskm poloostrov a vyrbt ho budou v tovrn Pomigliano dArco. I jmno zvolilipo italsku, vt SUV znaky si ho vypjilo po slavnm alpskm prsmyku, tak Tonale znaj vichni naden lyai.

Znalci alf najdou na designu s nezbytnmi prvky genetiky znaky odkazy na slavn modely minulosti. Dlouh je 4,53 metru, irok 184 centimetr a vysok 1,6 metru. Rfky maj od 17 do 20 palc prmru.

f znaky Jean-Philippe Imparato pi pevzet ot zavelel k modernizaci. Dokonce sm uveden modelu na trh lehce zbrzdil, aby Tonale vyladili jet lpe a pidali modern technologie. Na palubu se tak nasthovala kupkladu digitln asistentka Amazonu Alexa, samozejmost je pln konektivita (wi-fi s a pro osm pstroj) a aktualizace vozu na dlku.

Italsk novinka bude mimo jin prvnm autem na trhu vybavenm NFT digitlnm certifiktem, kter bude zaznamenvat ivot vozu; to se bude hodit pro prokazovn historie pi prodeji ojetiny.Tato technologie na bzi blockchainu pedstavuje digitln certifikt, kter se po zakoupen vozidla neustle dopluje, aby zaznamenal pouvn vozidla bhem jeho ivotnho cyklu. Hlavnm clem a vhodou NFT jsou ochrana zstatkov hodnoty vozidla, vysvtluje Sylva Marounkov z eskho zastoupen znaky.

Dv velk TFT obrazovky s celkovou hlopkou 22,5 pedstavuj to nejlep v danm segmentu vozidel, dopluje.

Imparato dal vc asu konstruktrm pedevm na ladn elektrifikovanch pohon Tonale. K mn budou hned dv proveden klasick hybridn s pohonem pednch kol a plug-in hybridn u 275koovho proveden s pohonem vech kol s 80koovm dojezdem ist na elektinu.Plug-in Hybrid Q4 zvld stovku za 6,2 sekundy.

Nov benzinov tyvlec s objemem 1,5 litru osazen turbem, pmm vstikovnm (350 bar) a pracujc v Millerov cyklu (dvj uzaven sacch ventil) sprovali u klasickho hybridu se sedmistupovou dvouspojkovou automatickou pevodovkou. K mn budou dv proveden: 130- a 160koov (s turbem s variabiln geometri),slab s 240 Nm, toiv moment vkonnj verze prozatm Alfa neuveejnila. Osmatyicetivoltov hybridn architektura pidv 15 kW a 55 Nm a umouje ist elektrickou jzdu a na 60 kilometr.

Plug-in hybrid m pod kapotou peplovanou benzinovou tinctistovku vybavenou specialitou Ital v podob elektrohydraulickho ovldn ventil (technologie Multiair) pohnjc pedn kola, ta zadn pak pohn elektromotor iven15,5kWh akumultorem.

V nabdce bude i diesel 1,6 litru s vkonem 130 kon a 320 kroutcmi newtonmetry, spojen s estistupovou dvouspojkou.

Alfy Romeo chtly vdy uhranout jzdnmi zitky. Pedn nprava je tradin mcphersonovsk, zadn vceprvkov ustavuje kad z kol temi rameny. Varianty s pednm pohonem dostanou funkci simulujc prci samosvornho diferencilu, dalmi specilitami jsou tlumie Koni FSD (Frequency Selective Damping), kter pracuj ve dvou modech (ventil v tlumii v zvislosti na frekvenci pohybu kola pepn automaticky mezi dvma okruhy) nebo modern systm brzdn po drt, kter se u osvdil u vtch model znaky.

Model Tonale bude mon objednvat od dubna, odstartuje v exkluzivnm zahajovacm proveden EDIZIONE SPECIALE.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno