Smart. Příběh chytré blechy, která Mercedesu pořádně pustila žilou

Do konzervativního prostředí Mercedesu v polovině 90. let vtrhly mladistvý elán a vtip. Ctihodný dr. Jürgen Hubert, uhlazený šéf značky Mercedes-Benz, učinil věc do té doby nemyslitelnou. Zapózoval fotografům u něčeho, co vozy s třícípou značkou ani náhodou nepřipomínalo.

Dva a půl metru dlouhá studie Eco Sprinter v roce 1994 naznačila, že stuttgartský výrobce chce přilákat mnohem mladší klientelu, než která si kupuje vozy Mercedes-Benz. Po boku mu stál Švýcar Nicolas Hayek, otec myšlenky tohoto netradičně pojatého miniautomobilu pro „dvě osoby a dvě basy piva“.

Chcete číst dál? Zbývá vám 86 % k dočtení.

Přečetli jste jen část článku. Pokračujte s

Akční nabídka první měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství můžete kdykoliv zrušit a je bez závazků.

Již máte předplatné? Přihlaste se a čtěte dál.

Komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Související články

Latest Posts