Nejlepší propagační klip o Česku natočili Němci, lákají na kolo i víno

0
272

Nezaměnitelný pohled zespoda na jezdeckou sochu markraběte Jošta na brněnském Moravském náměstí, rozesmátá vinařka Dominika Černohorská z pavlovského vinařství Plenér rozlévající do skleniček přímo uprostřed vinohradů, levandulová farma ve Starovičkách či zrcadlový odraz znojemské radniční věže. 

Půvabné letní záběry plné vína, dobrého jídla, cyklistiky a památek pořídilo německé tvůrčí duo Budget Traveller, které už deset let cestuje stylově s omezeným rozpočtem a inspiruje k tomu i ostatní. Ukazuje, kde najít nejlepší autentické pouliční jídlo, kde se dobře, ale ne draze ubytovat a samozřejmě co nepřehlédnout.

A právě se svým spotem Czech Republic’s Hidden Wine Country porotu Tourfilm 2022 okouzlili nejvíce. 

„Jedná se o snímek, kde je velmi dobře technicky a atraktivně zpracovaná rozmanitá turistická nabídka Jihomoravského kraje očima zahraničního návštěvníka. Spot je moderní, dynamický, estetický, vyzařuje z něj radost ze zážitku a pohoda, je skvělou pozvánkou k návštěvě jižní Moravy,“ okomentovala snímek porotkyně a ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism ve Španělsku Markéta Lehečková.

Čestné uznání získalo i město Brno za svoji kampaň #brnotruestory.

Obě videa agentura CzechTourism využije k propagaci kraje i České republiky.

Snímky se objeví mimo jiné na cestovatelském portálu Kudy z nudy či na sociálních sítích destinační značky #VisitCzechRepublic, a to na všech jejich jazykových mutacích po celém světě. Budou využity i v různých kampaních agentury.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno