Globus v Praze příští rok otevře nový hypermarket. Zaměstná stovky lidí

Jako první začne na místě už letos na podzim fungovat restaurace, na jaře se přidá hypermarket spolu s vlastní cukrářskou, pekařskou a řeznickou výrobou. Nový hypermarket bude sloužit zároveň jako výdejní místo pro objednávky z internetového obchodu iGlobus.cz. Poslední hypermarket společnost uvedla do provozu 25. listopadu 2011 v Havířově.

Hypermarket bude v přízemí OC v Praze-Štěrboholích, zabere asi 11 tisíc metrů čtverečních, prodejní plocha se bude rozkládat na šesti tisících metrech čtverečních. V prvním patře bude fungovat restaurace.

„Vedle hypermarketu a restaurace nabídku služeb doplní Globus Café, iGlobus.cz a prodejní pult našich vlastních uzenářských specialit, včetně nového konceptu drůbežího řeznictví Globus, které nabízí podestýlková kuřata s dobou výkrmu 56 dní. To je téměř dvojnásobek oproti běžným kuřatům. Tento nový koncept nyní úspěšně běží v našich pražských hypermarketech, ke kterým se tak Štěrboholy přidají,“ uvedl jednatel společnosti Jochen Baab.

Globus najme 210 nových zaměstnanců

Do nové pobočky bude Globus hledat zaměstnance, počítá s náborem 210 lidí. Mluvčí firmy Aneta Turnovská řekla, že vedle pokladních, skladníků nebo prodavačů shánějí také pekaře, cukráře, řezníky či kuchaře.

Společnost Globus průběžně hledá vhodné pozemky a místa pro nové hypermarkety napříč republikou. Kromě přípravy nového provozu investuje také do přestaveb stávajících hypermarketů. Kompletní přeměnu má z nedávné doby za sebou hypermarket v Praze-Čakovicích. Do rekonstrukcí každoročně firma vloží desítky milionů korun, uvedla.

Na český trh Globus vstoupil v roce 1991, první hypermarket společnost otevřela o pět let později v Brně. V současné době v tuzemsku provozuje patnáct hypermarketů a malý obchod Fresh na sídlišti Dubna v Pardubicích. Firma v uplynulém finančním roce, který trval od 1. července 2020 do 30. června loňského roku, vykázala čistý zisk 223,7 milionu korun. Tržby činily 23,4 miliardy korun.

Hypermarket je obchod s rozlohou od 2500 do zhruba 20 tisíc metrů čtverečních, v Česku jich funguje kolem tří set. Experti dříve uvedli, že doba velkoformátových hypermarketů, které českému trhu dominovaly v první dekádě 21. století, je už překonaná. Obchodníci naopak začali prodejny zmenšovat a kladou stále větší důraz na zkvalitňování služeb.

Komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Související články

Latest Posts