Lidl se neboj riskovat. Reklama s Kapitnem Demo oslovil hlavn mlad

Maloobchodn etzec Lidl se neboj bt odlin. Kdy ped dvma lety zaal prodvat obleen opaten svm nepehldnutelnm logem (merch) oslovil prv mlad generaci. Ponoky, pantofle i trika se staly hitem a na e-shopu byly velmi brzy vyprodan.

Nyn se Lidl pustil do kampan a natoil reklamn spot, ve kter se objevuje znm producent a hudebnk Ji Burian alias Kapitn Demo. Ten pilt k prodejn a parkuje pitom na mst vyhrazenm pro pistvn vrtulnk. Ve videoklipu pak brzd uliky pmo v prodejn a peml nad tm, co vechno si koupit. Nakonec se rozhoduje, e vezme vechno.

Lidl je love brand, Demo je love brand bylo jen otzkou asu kdy to my dva dme dohromady. Je to jednika na trhu a originl, stejn jako j. My dva jsme se nemohli minout, pibliuje spoluprci Kapitn Demo.

Kampa je zamen na Tden znakovch slev a m za cl netradin a s humorem poukzat na to, e pestoe je Lidl spojen primrn se svmi privtnmi znakami, nabz tak znakov vrobky.

Chtli jsme nae zkaznky zaujmout, a krom skvlch cen jim poskytnout i hudebn zitek. O parkovacch mstech pro vrtulnky u naich prodejen jet budeme jednat, dodv s nadszkou Michal Farnk, jednatel spolenosti Lidl odpovdn za nkup.

Osvden reklamn formt

Videoklip sklz na socilnch stch pochvaly, zejmna od mlad generace. Navc zkaznci tou vlastnit nepehldnuteln taky s npisy Gnocci, Boruvvky i Bulguru, kter se v klipu objevuj. I kdy Lidl aktuln neplnuje znakov taky z kampan do prodeje zaadit, jsou vystaven k prohldnut na prask poboce Na Pkopech v zasklenm trezoru.

I kdy lo o ist jednorzovou akci a krtk klip sloil Ji Burian ist pro Lidl mon se v budoucnu dokme dalho chytlavho songu. Je mon, e kapitn Demo najde inspiraci na nov hit i v budoucnu, ekl iDNES.cz tiskov mluv Lidlu Tom Myler.

Kreativci osloven redakc oceuj odvahu maloobchodnho etzce, ovem maj vhrady ke kreativn mylence a zpracovn a navc zmiuj, e ped asem podobn komunikoval Kaufland i Penny s Michalem Davidem.

Trochu mm vhradu ke kreativn mylence a zpracovn. Podobn toti u ped asem komunikoval nap. Kaufland se svoj Cheap Queen, nebo nmeck Edeka se zpvkem kapely Scooter, kopii jsme v esku zachytili u Penny s Michalem Davidem. Cheap Queen od Kauflandu vak byl mezinrodn koncept, take Kapitn Demo je jist vce lokln zleitost. Z toho vyplv vborn PR potencil pro znaku. Pro ty, co nesleduj reklamn trh, je to urit zajmav poin. Pro reklamn brani nic novho, vysvtluje Mario Por, kreativn editel z reklamn agentury EFFE Prague.

Jsem rd, e se etzce pout do odvnjch een, ne je komunikace slev na tisc zpsob. Lidl ukzal sv pstup a oproti jinm firemnm chvalozpvm je to i docela chytlav a vtipn zpracovan. Za m dobr! mn Marek Nieslanik z reklamn a kreativn agentury Fairy Tailors.

Komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Související články

Latest Posts