V loskm roce jsme mli dv velmi vrazn kampan Kompot a DISKOnt s Michalem Davidem. Pro leton rok jsme se rozhodli udlat dal krok a spojit nae aktivity v podpoe sportu s na nabdkou nzkch cen, k Vt Vojtch, vedouc strategickho marketingu Penny a dodv, e spolen s Michalem Suchnkem a Richardem Genzerem pipravili spot, kter tma atraktivnch nzkch cen komunikuje s nadhledem a vtipem.
Michal Suchnek a Richard Genzer v novm spotu navazuj na sv inkovn v pravidelnm Kroukovn vhodnch nabdek z aknch letk na socilnch stch obchodu. V nm se zhy dky svm improvizacm stali nejoblbenj dvojic, co vedlo k mylence jejich inkovn v novm reklamnm spotu.
Potkvme se pi naten Partiky, ale u njakou dobu mi takovto spoluprce s Richardem chybla. Proto jsem rd, e jsme se dali na tomhle projektu jako dvojice znovu dohromady a spolen si to uvme. Vdycky mme danou njakou zkladn mylenku a kostru, stejn jako tady pi naten, a na place u pak eme detaily, piem do toho u ns, tak njak pirozen, pichz nae improvizace, ale zklad mme vdy pipraven, popisuje vznik Kroukovn i novho spotu Michal Suchnek a Richard Genzer.
Spot se natel dv noci v prbhu nora v prodejn v Hornch Poernicch v Praze pod reisrskm vedenm Tome Bainy. Spoluprce s duem Suchnek-Genzer je vlastn neustl hra. Dlouho jsem nezail, abychom se na place neustle bavili, a to i ve chvlch, kdy jsme eili detaily jednotlivch zbr.
Celebrity v klipech
Renomovan znaky zvou hudebnky a celebrity ze vech odvtv ke spoluprci celkem asto. Jednou z nejznmjch takovch spoluprac bylo spojen slavn zpvaky Seleny Gomez a znaky Apple, jeho vsledkem je hit Lose You To Love Me. Hudebn klip, pojednvajc o jejm rozchodu s dalm slavnm zpvkem Justinem Biebrem, m na YouTube momentln okolo 429 milion zhldnut a byl cel natoen na iPhone 11 Pro. Apple tm chtl svtu ukzat, jak kvalitn kameru jejich telefon m.
Zahanbit se nenechal ani konkurenn Samsung, kter vsadil na spoluprci s Arianou Grande. Ve svm vesmrn ladnm hudebnm klipu Focus je jeho telefon skoro stejnou hvzdou jako zpvaka. Bhem klipu toti ukazuje jeho rzn funkce od vylepenho displeje a po kvality fotoapartu. Video na YouTube m k miliard zhldnut, vidlo ho toti 969 milion lid.
Ani v esku dal etzce nezahl. V roce 2021 komunikoval etzec Kaufland mezinrodn klip se svoj Cheap Queen. Loskm hitem se bezpochyby stala kampa spolenosti Lidl, kter natoil reklamn spot, ve kterm se objevuje znm producent a hudebnk Ji Burian alias Kapitn Demo. Ten pilt k prodejn a parkuje pitom na mst vyhrazenm pro pistvn vrtulnk. Ve videoklipu pak brzd uliky pmo v prodejn a peml nad tm, co vechno si koupit. Nakonec se rozhoduje, e vezme vechno.