Nejvt tuzemsk opertor O2 zmn podobu sv znaky. Promnou projde vizuln identita, vetn fontu, modrho gradientu a bublin. Opertor tak pijde se staronovm sloganem Vce ze ivota, kter ped dvaceti lety pouval mobiln opertor EuroTel, kter je nyn soust O2. Posun znaky opertor podpo zavdc kampan. Zmnu bude financovat z bnho marketingovho rozpotu. Uvedli to v ter zstupci spolenosti.

Pi zmn vzhledu se promn i postava digitln Evy, kter znaku od roku 2018 vizuln doprovz. Ta by mla dostat vc lidsk vzhled; modr vlasy a zda j zstanou.

Novou vizuln identitu O2 pipravila londnsk agentura Wolff Olins a aktuln zan i na dalch trzch, kde znaka psob. Nov identita zahrnuje mimo jin nov font On Air od studia Monotype, novou modrou barvu nazvanou Beyond Blue, vraznj modr gradienty i typick bubliny. Jedin, co zstane v pvodn podob, je minimalistick logo O2.

Nov koncept Vce ze ivota spoluvytvela intern agentura O2 Free Andy Agency spolu s praskou pobokou VCCP. Zkaznci uvid novou kampa od zatku kvtna v televiznch spotech vnovanch 5G sti a slub Data naplno, dle v ulicch, tisku, ale i v sti prodejen O2 nebo v online prosted.

Kultovn reklamy: Eurotel chtl bl k lidem. Najal autora filmu Baraka

Podle editele marketingov komunikace Daniela Danee po letech upevovn pozice technologickho ldra posouv O2 strategick draz na zkaznka a jeho zitek s technologiemi. Jako svou misi vnm zlepovn ivota lid jejich prostednictvm. Zrove s tm ale upozoruje i na jejich odvrcenou strnku, kterou s sebou jejich pouvn me nst. Posun znaky m deklarovat zamen O2 na tyi pile, ktermi jsou nov monosti komunikace, vce spojen dky inteligentn sti, vt bezpenost a digitln zdrav.

Claim Vce ze ivota se do komunikace firmy vrac po vce ne dvaceti letech. Tehdy provzel spoutn vbec prvn esk mobiln st Eurotel (pmho pedchdce O2), kdy opertor pinesl lidem nejnovj technologie, aby jim zlepil ivot. A tato filosofie se za dv dekdy nezmnila, naopak v dnen dob, kdy jsou technologie vude kolem ns, nabr na jet vt dleitosti. Slogan tak skvle vystihuje nai souasnou brandovou strategii a dobe podtrhuje jej dal posun smrem k zkaznkovi, doplnil Dane.

O2 m v mobiln a pevn sti tm osm milion zkaznk. Loni firma vykzala zisk pes est miliard korun a vnosy 35 miliard korun. Vlastnkem O2 je investin skupina PPF.

Podíl
Exit mobile version