Komerční prezentace Aktual.: 25.02.2025 17:05

Praha – Televize O2 TV se sloučí s internetovou streamovací platformou televize Nova Voyo. Od 10. března bude služba vystupovat pod novým názvem Oneplay. Předplatitelům nabídne filmy, pořady i sportovní obsah. Součástí nabídky budou i sportovní statistiky, možnost zpětného přehrání nebo originální tvorba Voya. Firmy, které patří do skupiny PPF, to oznámily v tiskové zprávě.

Základní předplatné obsahující 55 kanálů a 2000 filmů ve videotéce vyjde na 199 korun měsíčně. Následují tři dražší varianty až po tarif Maximum se 144 kanály za 799 korun. Stávajícím předplatitelům Voyo bude jejich uživatelský profil automaticky převeden do Oneplay a přechod bude postupný. Stejně tak všichni stávající zákazníci O2 získají nově přístup do Oneplay. Přihlašovací údaje zůstanou pro obě skupiny zákazníků stejné.

Podle generálního ředitele O2 Jindřicha Fremutha se rozšíří seznam zařízení, na kterých bude možné službu využívat. K zařízením s iOS, Android a chytrým televizím nově přibude Apple TV či Google Chromecast.

„Chceme dál stavět na velkém úspěchu Voyo a O2 TV a poskytnout českým rodinám to nejlepší z obou služeb, a ještě mnohem více. Na jednom místě nabídnout nejbohatší lokální obsah, exkluzivní originální tvorbu i sportovní přenosy a moderní funkce plně odpovídající současným očekáváním. Neomezeně pro všechny čili bez ohledu na to, od koho máte internet,“ uvedl generální ředitel TV Nova Daniel Grunt.

Oneplay letos nabídne originální tvorbu dosud vyráběnou pod hlavičkou Voya, jako je druhá řada minisérie Král Šumavy, tituly Medvěd, Štěstíčku naproti, série Bora nebo pokračování seriálu Metoda Markovič. Celkem bude ve videotéce k dispozici 20.000 hodin originálních seriálů, pořadů a filmů.

Stanice O2 TV Sport a O2 TV Fotbal se změní na kanály Oneplay Sport 1 s domácí fotbalovou Chance ligou, Oneplay Sport 2 s domácí hokejovou extraligou, Oneplay Sport 3 s dalším sportovním obsahem a prémiový kanál Oneplay Sport 4 obsahující vše z nabídky Oneplay Sport 1 a 2 včetně možnosti sledovat přenosy v multidimenzi.

Obě firmy si od spojení služeb slibují získání nových zákazníků, podle mediálního experta Jana Potůčka ale o část stávajících klientů pravděpodobně přijdou. „Je otázka, proč rušit dvě fungující značky. Navíc je velká výzva migrace zákazníků na novou platformu,“ řekl ČTK.

O2 TV konkuruje služba Magenta TV od T-Mobilu nebo Vodafone TV. Voyo se zase utkávalo se službou Prima plus nebo mezinárodními službami, jako je Netflix, Skyshowtime či Disney+.

Voyo mělo na konci minulého roku v ČR a na Slovensku 950.000 předplatitelů. Internetovou televizi O2 TV si předplácí zhruba 870.000 zákazníků.

Podíl
Exit mobile version