Komerční prezentace Aktual.: 10.03.2025 11:17

Zatímco ještě v lednu, při představení modernizovaného SUV Tesla Y, se na přídi tohoto modelu skvělo typické písmeno T, na nynějších oficiálních fotografiích tohoto vozu již logo chybí. Jedno z nejprodávanějších aut na světě tak následuje model Tesla Cybertruck, který toto označení také nedostal.

Značka se tak v tomto směru vyčleňuje ze současného trendu, kdy řada značek (včetně třeba tuzemské Škody Auto) naopak mění svá logo, případně nahrazuje znak slovním označením.

Tesla nyní přistupuje ke kroku, který již v únoru avizoval šéfdesignér tohoto amerického výrobce elektromobilů Franz von Holzhausen. Důvod, proč značka odstraňuje logo ze svých aut je podle něho jednoduchý: „Design našich vozů je tak jedinečný, že nepotřebujete žádný znak na to, abyste ho poznali,“ sdělil.

Jenže, ne všude se budou po silnicích prohánět Tesly bez loga. Například v Číně se nadále i Tesla Y prodává s označením na přední části. Lze si to vysvětlit tím, že v této zemi se řada modelů svojí vizáží velmi přibližuje vzhledu nejúspěšnějších vozů Tesly. Tedy Modelu 3 a právě Y.

Autonaelektřinu.cz

Podíl
Exit mobile version