Komerční prezentace Aktual.: 26.09.2024 15:53

Bratislava – Slovenské ministerstvo investic, regionálního rozvoje a informatizace (MIRRI) v televizních spotech o významu evropských fondů a o krásách Slovenska použilo fotografie Ruska. Uvedli to dnes bývalá ministryně investic a opoziční poslankyně Veronika Remišová a odborník Andrej Kmeťo, který měl v minulosti podle portálu Omédiách.com na starosti kampaně a propagaci projektů MIRRI. Ministerstvo ČTK napsalo, že dodavatelská agentura nedodržela zadání, spot musí předělat a že ho z kampaně stáhlo.

„Na propagaci rozvoje slovenských regionů si Richard Raši vybral záběry z Ruska, což je mimořádný trapas. Pro ministra Rašiho je to obrovská ostuda i před partnery z Evropské unie, když za evropské peníze prezentujeme záběry z Ruska,“ uvedla o nynějším ministrovi investic Remišová. Zveřejnila také snímek ze spotu a stejný snímek z veřejné databáze, že záběr je z Ruska.

„V jednom ze čtyř spotů dodavatelská agentura použila záběr z fotobanky, který mohl vzniknout mimo Slovensko, čímž porušila zadání. Proto jsme tento spot stáhli a agentura ho musí přepracovat,“ uvedlo MIRRI.

Kampaň ministerstva souvisí s propagací přínosu evropských fondů ke zlepšení kvality života ve slovenských regionech. Její nasazení ve slovenských médiích bylo naplánováno na 12 dnů.

Na Slovensku nejde o první případ záměny záběrů. V minulosti tehdy vládní Hnutí za demokratické Slovensko Vladimíra Mečiara použilo v kampani o Slovensku záběry ze Švýcarska.

Podíl
Exit mobile version