Opertor Telly spustil podzimn reklamn kampa

0
27


Ilustran foto


| foto: Toshiba

Motto cl podle tiskov zprvy opertora na vechny, kte si chtj ut kvalitn televizn zbavu s modernmi funkcemi a klidn se pi jejm sledovn trochu uvolnit.

Podzimn kampan navazujeme na spnou jarn reklamn kampa, ze kter vychzme i nyn. Stejn jsou i odmny pro nov i stvajc klienty, vetn oblben akce s vrazn snenou cenou za prvn ti msce, popsal marketingov editel Telly Jan Schppel.

Reklamn kampa pipravila agentura Grizzlink a krom televize a internetu bude i na socilnch stch Facebook a Instagram.

V rmci kampan opertor pichystal pro nov zkaznky na prvn ti msce balek, kter zahrnuje 121 televiznch stanic, za 250 korun. Stvajc klienti mohou vyut vrnostn program.

Telly pidal od zatku z do nabdky filmov a sportovn kanly spolenosti AMC Networks International. Ta zahrnuje kanly Sport1, Sport2, AMC, Film+, Spektrum, Spektrum Home a JimJam, kter nahrazuj dosavadn stanice FilmBox. Divci se tak mohou mimo jinho tit na Formuli 1 i fotbalov zpasy podan organizac UEFA.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno