V kampani Dr. Max maj povzbudit zjem o obor i znaku reln lkrnci

0
30

V kampani pedstavuje s lkren Dr. Max sv zamstnance nejen v jejich pracovnm, ale i soukromm prosted. Prv proto, e kampa dv nahldnout do profesnho i rodinnho ivota lkrnk, pracuje s dvojm typem emotivnch videospot v jednom oslavuje na konkrtnch postavch profesi farmaceuta jako takovou, v dalch pibliuje jednotliv lkrnick osobnosti. Na konkrtnch aktrech kampan stav i srie vizul.

Iniciativu m podpoit i webov strnka, kter pibl jak jednotliv osobn pbhy, tak i s Dr. Max a lkrnick obor jako takov. Kampa se bude odehrvat pevn v digitlnm prosted.

Existuj jen dva typy vysokokolsky vzdlanch zdravotnickch profesionl a to absolventi farmaceutickch a absolventi lkaskch fakult, uvedl Jan k, generln editel st Dr. Max.

Poznamenal, e v obou ppadech maj za sebou velmi nron studium a ped sebou proces dalho, celoivotnho vzdlvn, protoe oba obory se rychle rozvjej. Lkrnci jsou zdravotnci v prvn linii, co se pln projevilo v pandemickch letech, ale k jejich ivotu to pat permanentn. A vm, e se nm za pomoci emoc a skutench pbh naich lid poda u veejnosti zvit povdom o jejich dleit roli ve zdravotnm systmu, dodal.

S Dr. Max usiluje i o to, aby iniciativa Jsme lkrnci nejen zvila zjem o studium na farmaceutickch fakultch, ale i o profesn pokraovn absolvent prv v lkrnch, kter se v esk republice obecn dlouhodob potkaj s nedostatkem odbornho personlu.

To v nkterch regionech vznamn sniuje dostupnost lkrensk pe. Plat to i pes to, e na tuzemskm pracovnm trhu nachz uplatnn i ada absolvent slovenskch farmaceutickch fakult.

Vme, e kampa svm zamenm a pojetm neposlou jen na sti, ale lkrenstv jako takovmu. V konenm dsledku m ale prospt tomu, o co jde v lkrnch pedevm, a tm je naplnn poteb pacienta, uzavel k.

S lkren Dr. Max, kterou provozuje spolenost esk lkrna holding, vznikla v roce 2006, V esku provozuje asi 490 lkren a pacientm slou i v dalch pti zemch Evropy.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno