Aktual.: 17.11.2025 15:04
Po čtyřiceti letech, kdy se malý městský hatchback Micra prodával se spalovacími motory, přiváží japonská značka na tuzemský trh novou generaci tohoto vozu s čistě elektrickým pohonem.
Svoji techniku sdílí s Renaultem 5 a stejně jako on se bude nabízet se dvěma verzemi baterie. Menší a levnější má kapacitu 40 kWh, ta větší pak 52 kWh. S ní činí dojezd na jedno nabití až 408 kilometrů.
V základní verzi, kterou pohání motor s výkonem 122 koní, už je ve výbavě třeba také tepelné čerpadlo, automatická klimatizace, bezklíčkový vstup a startování. Také lze využívat funkci V2L, tedy napájet externí spotřebiče z vysokonapěťové baterie vozu.
Cenu této varianty tuzemské zastoupení automobilky stanovilo na úroveň 659 000 Kč. Je to, pro srovnání, o dvacet tisíc korun nižší částka než u nejlevnější verze Renaultu 5 se stejnými technickými parametry.
Micra s větší baterií startuje na úrovni 800 000 Kč. Kromě zmíněného delšího dojezdu pak nabízí také rychlejší dobíjení (až 100 kW oproti 80 kW), má silnější motor (150 koní) a rovněž třeba možnost nastavován úrovně rekuperace pomocí pádel u volantu.
Autonaelektřinu.cz













